Дистанційне навчання ( математика)

2 квітня
Тема: Перевіряємо свої досягнення. Готуємось до діагностичної роботи
1. Виконати завдання № 2, 3б,  4, 6,7 ,8 на с.68-69
2. Індивідуальніконсультації в телефонному режимі
 
 
31 березня
Тема: Кут. Види кутів
1.Перегляньте відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=8DvbWF8ALRk
2.Опрацюйте завдання №1,2,5 на с.66-67 (усно)
3. Виконайте завдання № 3,4,6,8 на с.66 -67 
4.Індивідівуальні консультації в телефонному режимі
5.Домашнє завдання : № 9 і "будиночок" на с.67
 
 
 
 
30 березня
Тема:Віднімання виду 445-217, 676-394.
1. Онлайн-зустріч
2.Виконати № 2,3 на с.64
3. Переглянути відеопояснення 
 Виконати завдання № 4 на с.64
4.Переглянути відеопояснення 
Виконати подібну задачу №5 на.65
5.Переглянути відеопояснення 
Виконати подібну задачу №6 на.65
6.Переглянути відеопояснення 
Виконати подібну задачу №7 на.65
7.Індивідуальні консультації в телефонному режимі
8. Домашнє завдання: №8 і "будиночок" на с.65
 


 
 
29 березня
Тема: Віднімання виду 500-127
1. Зустріч  в ZOOMі
2..Розгляньте зразок письмового віднімання і прочитайте пояснення ( завдання #2 с.62 підручника)
3.Виконайте завдання # 3, 4( у жовтих рамочках), 5, 6, 7 на с.62, 63
4. Індивідуальні консультації в телефонному режимі 
5.Домашнє завдання : завдання # 10 і будиночок на  с.63

19 березня

Тема : Повторюємо вивчене протягом тижня

1. Виконати завдання 1-4 с.61 - Класна робота

2. №5 с.61 - Домашня робота

3.Індивідуальні консультації в телефонному режимі

 

 

17 березня

 

Тема уроку: Віднімання з двома переходами через розряд: вирази виду 734-546

 

1. Розгляньте зразок письмового  віднімання і прочитайте пояснення


2. Прегляньте відео пояснення матеріалу

https://youtu.be/RLw93skFld0

3.Виконайте завдання: № 4, 5, 6,7 с.59-60 –Класна робота

                                       №8, «будиночок» на с.60 – Домашня робота

4. Індивідуальні консультації в телефонному режимі

 

16 березня

Тема уроку:Додовання з двома переходами через розряд: вирази виду 645 + 178

1.Розгляньте зразок письмового додавання і почитайте пояснення

 

2. Перегляньте відео пояснення https://www.youtube.com/watch?v=FXDRMJ4Ot-I&feature=youtu.be

3.Виконайте завдання № 3,5, 6, 7 с.57-58 – КЛАСНА РОБОТА

4. Будиночок на с. 58 – Домашня робота

5. Індивідуальні консультації в телефонному режимі

 

 

15 березня

 Тема уроку : Письмове віднімання з одним переходом через розряд

1.Переглянути пояснення  https://www.youtube.com/watch?v=2BIfhUn-7Po

2. Розгляньте зразки письмового віднімання і прочитайте пояснен

3. Виконайте завдання № 3, 4 ( у жовтих рамочках) , 5 на  с.55- 56

4..Індивідуальна консультація в телефонному режимі

 

10 листопада

Тема: Повторюємо вивчене

Виконати завдання на с.69 підручника

9 листопада

Тема: Розв'язування рівнянь

 1.Пригадай!  №1 на с.67 підручника

Викотати №2,4,5,6 на с.67,68 підручника

6 листопада

Тема: Рівянння. Знаходження невідомого діленого та дільника

1.Пояснення

При діленні, як і при іншій математичній дії, кожне число має свою назву.

Число, яке ділять, називається діленим.
Число, на яке ділять, називається дільником.
Результат ділення називається часткою.

Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник або дільник помножити на частку.

x:5=2, x — невідоме ділене.

Складено рівняння, яке потрібно вирішити.

Рівняння — це рівність, що містить невідоме число, яке треба знайти.

x:5=2

x=5⋅2

x=10

Робимо перевірку: замість x підставимо число та обчислимо.

У лівій і правій частині вийшла однакова відповідь.

10:5=2

2=2

Ми знайшли невідоме ділене - 2, яке є рішенням рівняння.

 

2.Опрацюйте матнріал на с.65 підручника ( в рожевій рамці)

3. Усно розв'яжи задачі №3 на с.65

4. Виконай № 5,8,9 на с.66 письмово

5.Індивідуальна консультація в телефонному режимі

4 листопада

Тема: Рівняння. Знаходження невідомого множника.

1. Пригадай, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=n3q6fZmmtyg&feature=youtu.be

2.Повтори компоненти дії множення

Вивчаємо назви компонентів арифметичних дій 

3. Пригадай !!! Опрацюй самостійно №2 на с. 63 підручника (усно)

 Презентація "Рівняння. Приклади розв'язування рівнянь" 

 

4.Заверши розв'язання рівнянь і виконай перевірку. Виконай завдання №3 на с.63 підручника за зразком.

х * 4=20

х= 20:4

х=5

_______

5*4=20

20=20

5. Виконай завдання № 5,6 на с.64 підручника ( скористайся підказкою)


Пам'ятка-підказка «Як розв'язувати задачі»


6. Повторення. Вирази зі змінною. Виконай №7 на с. 64

Зразок: с*5 + 36   , якщо с =7, то

7*5 +36 =71

7. Вправа на закріплення. Розв'яжи рівняння і виконай перевірку №9 с.64

8.Індивідуальні консультації ( у Viber або у телефонному режимі)

____________________________________________________________________

3 листопада 

Тема: Коло.Круг.

1.Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=_UB7AyD-y9s

2. Груповий відеозв'язок у Viber ( 09.15)

Працюй самостійно!

3. Виконай завдання № 5, на с. 61 підручника 

Пам'ятай про техніку безпеки під час креслення!!!

КОЛО. ПОБУДОВА КОЛА. ДІАМЕТР КОЛА - ГЕОМЕТРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ - 3 КЛАС -  Математика. Домашній репетитор 2-4 клас - 2013

Коло і круг — урок. Математика, 6 клас. 

4.Виконай  завдання №7 на с.61 підручника

Пригадай! Периметр чотирикутника - це сума всіх його сторін!

5.Гарно працюєте. Молодці! Тепер виконайте завдання на закріплення.

Розв'яжіть рівняння № 8 на с.61 підручника.

6. Груповий відеозв'язок у Viber ( 09.40)

 

   

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий