Дистанційне навчання ( українська мова)

 2 квітня

Діагностична робота №7

1. Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join

 2.Вводимо код 1232709   та своє прізвище

3. Виконуємо завдання до з 10.15 до 10.55

 Оцінювання:
Якщо ви набрали 0-3  бали - !
4-6 балів - V
7- 9 - +
10-12   -   ++

 


1 квітня

 Готуємось до діагностичної роботи

1. с.49-62 повторити

2.Виконати вправи 2,4,5,6,7 на с. 63-64

3.Індивідуальні консультації в телефонному режимі

 


31 березня

Тема уроку: Розпізнаємо пряме та переносне значення прикментиків

1.Перегляньте відео (з 4 хв) https://www.youtube.com/watch?v=n1HAlG4Mhbg

2. Розгляньте таблицю

 

  

 3. Виконайте вправи 1,2,3,4 на с.62

4. Індивідуальні консультації в телефонному режимі

5.Домашнє завдання: вправа 5 с.62

 

 

30 березня

Тема уроку:Працюємо з візуальною інформацією. «Їмо українське!»

1. Прослухайте аудіозапис

Візуальна – синонім зорова.

Візуальна інформація – це інформація, яку ми сприймаємо очима.

Все, що ми сприймаємо очима, є візуальною інформацією – це не тільки фото, кіно, а й будинки, вітрини магазинів, одяг тощо.

Інфографіка – поєднання мінімуму тексту і зображення з метою чіткого і швидкого подання інформації.

2. Розляньте картинки

 3.Дайте відповіді на питання

§  Що зображено на розвороті с. 60—61? 

§  Чим незвичайна ця карта? Як вона називається? (прочитати текст до карти)

§  З якою метою створили цю карту?

4. ПРОСЛУХАЙТЕ АУДІОЗАПИС

 

Українці – привітний і гостинний народ, який вміє нагодувати так, щоб гостям щедрий стіл запам'ятався надовго.

Північ України

Ці краї славляться урожаєм картоплі, що значною мірою впливає на раціон місцевої кухні. Коронна страва Полісся – деруни, або драники. У Чернігівській області майстерно готують печеню в горщиках із картоплі, квашеної капусти та м'яса. А на десерт – пиріжки з калиною, адже регіон багатий на ягоди. На Сумщині також полюбляють печеню, але тут з картоплею закладається і м'ясо, і печінка. А борщ тут готують зі свининою і на буряковому квасі. Київ вже багато років славиться своїми котлетами по-київськи.

Південь України

Південь, де Дніпро впадає в Чорне море, – це край рибалок, а отже і різноманітних рибних страв. Так от бички не лише подають в'яленими до пива, в Одесі з них готують биточки: тісто змішується з подрібненою рибою і смажиться на олії. Набагато складніше приготувати рибу-фіш: потрібно акуратно зняти шкірку, почистити від кісток, подрібнити, нафарширувати та запекти. На Миколаївщині рибу консервують додаючи томат або варять юшку з томатним соком. Херсон славиться своїми овочами, а особливо баклажанами. Тут їх і смажать, і консервують та навіть роблять ікру. Крим славиться лагманом і долмою: локшиною зі шматочками м'яса та маленькими голубцями у виноградному листі. Наваристий капусняк готують на Запоріжжі. Приазов'я славиться млинами — це тонке дріжджове тісто із маслом та сирною начинкою, що згортається в рулет.

 

5. Виконайте вправи 1,3,4,5 на с.61

6. Індивідуальні консультації в телефонному режимі

7.Домашнє завдання: вправа 6 на с.61

наприклад 


29 березня

 Тема уроку: Вчимося пояснювати

1. Прослухати аудіозапис

2.Прочитайте текст вправи 1 на с.59

3. В зошити напишіть, з яких частин складається пояснювальний текст.

4.. Письмово дайте відповіді на запитання:    

    Яка мета тексту?
    Для чого, для кого він призначений?
    На який текст – опис, розповідь чи міркування – схожий текст «Чому ми бачимо дихання в холодний день?»
    Чому ви так думаєте? З яких частин складається текст-міркування?   
    Навіщо до пояснювального тексту додали малюнок?

5. Індивідуальні консультації в телефонному режимі

6. Домашнє завдання:  вправа 2 а на с.59


19 березня

Тема уроку: Змінюємо прикметники за родами і числами

1.Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=Rj12ZC7ZxxQ

2.Прочитайте правило на с.58

3.Виконати вправи 1,2,3, 5 на с.58  – Класна робота

4. Вправа 6 на с.58 – Домашня робота

5. Індивідуальні консультації

18 березня

Тема уроку: Добираємо ілюстрації до тексту

1.     Вправа 1 с.57 підручника.

 

1)    Прочитайте текст абзацами.

2)    Доберіть  фото до кожного абзацу.

3)    Запишіть у зошит так :

Перший абзац – 2 малюнок

 

2.     Вправа 2  с.57 підручника.

 

§  Пригадайте, які є типи текстів (див.зображення).

 

 

§  Який це текст – опис, розповідь чи міркування? ( відповідь запишіть у зошит )

 

3.Виконайте  вправу 3 с.57  підручника.

Як можна назвати текст? (Варіант: Види хмар)

Яким може бути вступ до тексту? (Варіант: Хмари бувають різних видів.)

 

4.Виконайте вправу 4 с.57 підручника (усно)


 

5. Домашнє завдання : виконати вправу 5 і 6 на с.57

Поради щодо виконання д.з :

§  Є інші види хмар, крім тих, про які йдеться в підручнику. Ви маєте знайти інформацію про інший вид хмар, коротко її записати або надрукувати на комп’ютері, намалювати ілюстрацію або додати фото.

§  Не копіюйте повністю текст. Ви маєте відповісти на такі запитання (так, як ви переказували текст підручника):

 

§  Яку назву мають хмари?

§  На що вони схожі?

§  Яку форму мають?

§  Якого вони кольору?

§  Як розміщуються на небі?

§  Чи приносять опади?

 

6.Індивідуальні консультації в телефонному режимі

17 березня

Тема уроку: Змінюємо прикметники за числами. Українська народна колядка «Як ще не було початку світа»

1.       Вправа 1 на с.55  підручника (

·         Прочитати словосполучення синій птах – сині птахи. Чим відрізняються словосполучення? (позначає один предмет – багато предметів)

·         Змінити словосполучення за зразком

2.            Прочитайте правило.


 

3. Прегляньте відео пояснення https://www.youtube.com/watch?v=FFon6SPz_lo&feature=youtu.be

(до 3:45 хв)

4. Виконайте вправу 2 на с.55

Записуйте так:  стрімкий потік ( одн) – стрімкі потоки (множ)

5.  Ви вже знаєте, як уявляли створення світу давні греки і давні китайці. Зараз ви почуєте, як уявляли створення світу наші предки.

https://www.youtube.com/watch?v=PSyxi-yLkeM

6.  Виразно перечитайте самостійно ( вправа 3)

7. Прослухайте аудіо запис

8. Виконайте вправу 5 на с.56

9. Домашнє завдання : вправа 6 підручника, с. 55.

 


16 березня

Тема уроку: Добираємо прикметники

1. Пригадайте!

§  Що називають прикметники? На які питання відповідають?

§  Для чого ми використовуємо прикметники?

§  З якою частиною мови завжди пов’язані прикметники? Чому?

§  Як встановити зв'язок між іменником та прикметником?

2. Перегляньте відео і УСНО виконайте завдання https://www.youtube.com/watch?v=-rHgK2wLlX4&feature=youtu.be

3. Виконайте вправу 1 на с.54

Наприклад:

Сильний вітер налетів,

Чорну хмару закрутив,

  Закрутив,

Підхопив,

До струмка  прозорого

Прикотив.

4.Виконайте вправу 2 на с.54

5. Дайте відповіді на запитання:

§  Чим незвичайний опис туману?

§  Пригадайте, що робить туман у вірші «Нумо, хто кінець знайде?». Знайдіть і прочитайте ці рядки.

§  Чим схожі туман у Софії Федорченко і в Михайла Слабошпицького?

6. Прослухайте аудіозапис

7.Виконайте вправу 4 на с.54 (прослухайте аудіозапис)

8.Домашнє завдання: повторити правило «Прикметник» та Виконати вправу 3 на с.54

 


15 березня 

Тема уроку: Думаємо, як поет

 

1.Прослухайте аудіозапис ( відомості про письменницю і художника) у Viber

2. Прочитайте уривок вірша на с.52-53

3. Завдання 1. Випишіть із вірша назви природніх явищ

4.Завдання 2. Знайдіть в уривку і випишіть  прикметники

5. Прослухайте пояснення у Viber

6. Завдання 3. Вивчити уривок вірша( на вибір)


10 листопада

Пишемо диктант. Осінь

Прийшла осінь. Все нижче ходить над землею сонце. Листя пожовтіле з дерев летить на землю. Перелітні птахи відлітають у теплі краї. Тварини і рослини готуються зустріти зиму. Пустіють лани. На полях збирають кукурудзу, картоплю, буряки. Діти вчаться у школі.

 

9 листопада

Тема:Вивчаємо місце дії і персонажів

1. Читати і переказувати  64-65 . Завдання №2 на.с.65

6 листопада

Тема: Чергування звуків у коренях слів

1.Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=jmzrSPEE_wE&feature=youtu.be

  

https://www.youtube.com/watch?v=VdA68P41ZHA&feature=youtu.be

2.Прочитай і вивчи правило на с.62 підручника

3. Виконай вправу 3(повністю) та 4 на с.62 підручника

4.Індивідуальні консультації у телефонному режимі

 

5 листопада

Тема: Читаємо інфографіку

1.Відеозв'язок (у Viber)

2.Прочитай. 

Інфографіка – це добірка зображень, діаграм і мінімального обсягу тексту, що роблять огляд теми легкозрозумілим.Навіщо використовувати інфографіку?

Інфографіка – чудовий спосіб перетворення складної інформації на легкозасвоювану. Інфографіка може бути у пригоді для наступних цілей:

  • Швидкий огляд теми
  • Пояснення складного процесу
  • Подання результатів дослідження....

 Коли вам потрібно комусь стисло викласти складну для пояснення словами інформацію, інфографіка – чудовий спосіб це зробити.

Інакше кажучи, інфографіку можна використовувати фактично у будь-якій галузі.

Наприклад:

 
InfoClub: Інфографіка 

3.Виконуємо вправу 1,2 на с.60 підручника (усно)

4. Виконуємо вправу 4 на с.60 підручника ( запишіть повні відповіді на запитання. Оберіть лише ОДИН варіант завдання: А,Б чи В)

5.Пригадайте! Закінчення- це...   Корінь слова-це.....(с.58-59). Виконайте вправи 6,7 на с.60 підручника.

6. Індивідуальні консультації ( у Viber або у телефонному режимі)

 

4 листопада

Тема: Спільнокореневі слова

1.Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=3K6GZgQ1YE4

2. Прочитайте визначення на с.59 підручника

3. Виконайте вправу 1 на с.59 підручника (користуйтеся алгоритмом)

 

Презентація до уроку з українськоїмови "Спільнокореневі слова"

4.Пригадайте, які слова називають синонімами?

Презентація"Прикметники-синоніми, прикметники  –антоніми.Прикметники-багатозначні слова.Пряме і переносне значення  прикметник" Презентація з української мови 5 клас на тему "Групи слів за значенням"

5. Виконайте вправу 3 на с.59 підручника

6. Виконайте вправу 4 на с.39 підручника


Корінь слова. Спільнокореневі слова - РІДНА МОВА 2 КЛАС РОЗРОБКИ УРОКІВ -  Уроки для 2 класів - конспекти уроків - План уроку - Конспект уроку - Плани  уроків - розробки уроків з української мови 

7.Індивідуальні консультації ( у Viber чи у телефонному режимі)

3 листопада

Тема: Навіщо потрібні закінчення?

 Дистанційний урок ( початок о 10.05, продовження о 10.25)

Самостійна робота : виконати вправи 3,4 на с.58 підручника.

Комментариев нет:

Отправить комментарий