2 квітня
Діагностична робота №7
1. Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join
2.Вводимо код 1232709 та своє прізвище
3. Виконуємо завдання до з 10.15 до 10.55
Оцінювання:
Якщо ви набрали 0-3 бали - !
4-6 балів - V
7- 9 - +
10-12 - ++
1 квітня
Готуємось до діагностичної роботи
1. с.49-62 повторити
2.Виконати вправи 2,4,5,6,7 на с. 63-64
3.Індивідуальні консультації в телефонному режимі
31 березня
Тема уроку: Розпізнаємо пряме та переносне значення прикментиків
1.Перегляньте відео (з 4 хв) https://www.youtube.com/watch?v=n1HAlG4Mhbg
2. Розгляньте таблицю
3. Виконайте вправи 1,2,3,4 на с.62
4. Індивідуальні консультації в телефонному режимі
5.Домашнє завдання: вправа 5 с.62
30 березня
Тема уроку:Працюємо з візуальною інформацією. «Їмо українське!»
1. Прослухайте аудіозапис
Візуальна – синонім зорова.
Візуальна інформація – це інформація, яку ми сприймаємо очима.
Все, що ми сприймаємо очима, є візуальною інформацією – це не тільки фото, кіно, а й будинки, вітрини магазинів, одяг тощо.
Інфографіка – поєднання мінімуму тексту і зображення з метою чіткого і швидкого подання інформації.
2. Розляньте картинки
3.Дайте відповіді на питання
§ Що зображено на розвороті с. 60—61?
§ Чим незвичайна ця карта? Як вона називається? (прочитати текст до карти)
§ З якою метою створили цю карту?
4. ПРОСЛУХАЙТЕ АУДІОЗАПИС
Українці – привітний і гостинний народ, який вміє нагодувати так, щоб гостям щедрий стіл запам'ятався надовго.
Північ України
Ці краї славляться урожаєм картоплі, що значною мірою впливає на раціон місцевої кухні. Коронна страва Полісся – деруни, або драники. У Чернігівській області майстерно готують печеню в горщиках із картоплі, квашеної капусти та м'яса. А на десерт – пиріжки з калиною, адже регіон багатий на ягоди. На Сумщині також полюбляють печеню, але тут з картоплею закладається і м'ясо, і печінка. А борщ тут готують зі свининою і на буряковому квасі. Київ вже багато років славиться своїми котлетами по-київськи.
Південь України
Південь, де Дніпро впадає в Чорне море, – це край рибалок, а отже і різноманітних рибних страв. Так от бички не лише подають в'яленими до пива, в Одесі з них готують биточки: тісто змішується з подрібненою рибою і смажиться на олії. Набагато складніше приготувати рибу-фіш: потрібно акуратно зняти шкірку, почистити від кісток, подрібнити, нафарширувати та запекти. На Миколаївщині рибу консервують додаючи томат або варять юшку з томатним соком. Херсон славиться своїми овочами, а особливо баклажанами. Тут їх і смажать, і консервують та навіть роблять ікру. Крим славиться лагманом і долмою: локшиною зі шматочками м'яса та маленькими голубцями у виноградному листі. Наваристий капусняк готують на Запоріжжі. Приазов'я славиться млинами — це тонке дріжджове тісто із маслом та сирною начинкою, що згортається в рулет.
5. Виконайте вправи 1,3,4,5 на с.61
6. Індивідуальні консультації в телефонному режимі
7.Домашнє завдання: вправа 6 на с.61
наприклад
29 березня
Тема уроку: Вчимося пояснювати
1. Прослухати аудіозапис
2.Прочитайте текст вправи 1 на с.59
3. В зошити напишіть, з яких частин складається пояснювальний текст.
4.. Письмово дайте відповіді на запитання:
Яка мета тексту?
Для чого, для кого він призначений?
На який текст – опис, розповідь чи міркування – схожий текст «Чому ми бачимо дихання в холодний день?»
Чому ви так думаєте? З яких частин складається текст-міркування?
Навіщо до пояснювального тексту додали малюнок?
5. Індивідуальні консультації в телефонному режимі
6. Домашнє завдання: вправа 2 а на с.59
19 березня
Тема уроку: Змінюємо прикметники за родами і числами
1.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=Rj12ZC7ZxxQ
2.Прочитайте правило на с.58
3.Виконати вправи 1,2,3, 5 на с.58 – Класна робота
4. Вправа 6 на с.58 – Домашня робота
5. Індивідуальні консультації
18 березня
Тема уроку: Добираємо ілюстрації до тексту
1. Вправа 1 с.57 підручника.
1) Прочитайте текст абзацами.
2) Доберіть фото до кожного абзацу.
3) Запишіть у зошит так :
Перший абзац – 2 малюнок
2. Вправа 2 с.57 підручника.
§ Пригадайте, які є типи текстів (див.зображення).
§ Який це текст – опис, розповідь чи міркування? ( відповідь запишіть у зошит )
3.Виконайте вправу 3 с.57 підручника.
Як можна назвати текст? (Варіант: Види хмар)
Яким може бути вступ до тексту? (Варіант: Хмари бувають різних видів.)
4.Виконайте вправу 4 с.57 підручника (усно)
5. Домашнє завдання : виконати вправу 5 і 6 на с.57
Поради щодо виконання д.з :
§ Є інші види хмар, крім тих, про які йдеться в підручнику. Ви маєте знайти інформацію про інший вид хмар, коротко її записати або надрукувати на комп’ютері, намалювати ілюстрацію або додати фото.§ Не копіюйте повністю текст. Ви маєте відповісти на такі запитання (так, як ви переказували текст підручника):
§ Яку назву мають хмари?
§ На що вони схожі?
§ Яку форму мають?
§ Якого вони кольору?
§ Як розміщуються на небі?
§ Чи приносять опади?
6.Індивідуальні консультації в телефонному режимі
17 березня
Тема уроку: Змінюємо прикметники за числами. Українська народна колядка «Як ще не було початку світа»
1. Вправа 1 на с.55 підручника (
· Прочитати словосполучення синій птах – сині птахи. Чим відрізняються словосполучення? (позначає один предмет – багато предметів)
· Змінити словосполучення за зразком
2. Прочитайте правило.
3. Прегляньте відео пояснення https://www.youtube.com/watch?v=FFon6SPz_lo&feature=youtu.be
(до 3:45 хв)
4. Виконайте вправу 2 на с.55
Записуйте так: стрімкий потік ( одн) – стрімкі потоки (множ)
5. Ви вже знаєте, як уявляли створення світу давні греки і давні китайці. Зараз ви почуєте, як уявляли створення світу наші предки.
https://www.youtube.com/watch?v=PSyxi-yLkeM
6. Виразно перечитайте самостійно ( вправа 3)
7. Прослухайте аудіо запис
8. Виконайте вправу 5 на с.56
9. Домашнє завдання : вправа 6 підручника, с. 55.
16 березня
Тема уроку: Добираємо прикметники
1. Пригадайте!
§ Що називають прикметники? На які питання відповідають?
§ Для чого ми використовуємо прикметники?
§ З якою частиною мови завжди пов’язані прикметники? Чому?
§ Як встановити зв'язок між іменником та прикметником?
2. Перегляньте відео і УСНО виконайте завдання https://www.youtube.com/watch?v=-rHgK2wLlX4&feature=youtu.be
3. Виконайте вправу 1 на с.54
Наприклад:
Сильний вітер налетів,
Чорну хмару закрутив,
Закрутив,
Підхопив,
До струмка прозорого
Прикотив.
4.Виконайте вправу 2 на с.54
5. Дайте відповіді на запитання:
§ Чим незвичайний опис туману?
§ Пригадайте, що робить туман у вірші «Нумо, хто кінець знайде?». Знайдіть і прочитайте ці рядки.
§ Чим схожі туман у Софії Федорченко і в Михайла Слабошпицького?
6. Прослухайте аудіозапис
7.Виконайте вправу 4 на с.54 (прослухайте аудіозапис)
8.Домашнє завдання: повторити правило «Прикметник» та Виконати вправу 3 на с.54
15 березня
Тема уроку: Думаємо, як поет
1.Прослухайте аудіозапис ( відомості про письменницю і художника) у Viber
2. Прочитайте уривок вірша на с.52-53
3. Завдання 1. Випишіть із вірша назви природніх явищ
4.Завдання 2. Знайдіть в уривку і випишіть прикметники
5. Прослухайте пояснення у Viber
6. Завдання 3. Вивчити уривок вірша( на вибір)
10 листопада
Пишемо диктант. Осінь
Прийшла осінь. Все нижче ходить над землею сонце. Листя пожовтіле з дерев летить на землю. Перелітні птахи відлітають у теплі краї. Тварини і рослини готуються зустріти зиму. Пустіють лани. На полях збирають кукурудзу, картоплю, буряки. Діти вчаться у школі.
9 листопада
Тема:Вивчаємо місце дії і персонажів
1. Читати і переказувати 64-65 . Завдання №2 на.с.65
6 листопада
Тема: Чергування звуків у коренях слів
1.Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=jmzrSPEE_wE&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=VdA68P41ZHA&feature=youtu.be
2.Прочитай і вивчи правило на с.62 підручника
3. Виконай вправу 3(повністю) та 4 на с.62 підручника
4.Індивідуальні консультації у телефонному режимі
5 листопада
Тема: Читаємо інфографіку
1.Відеозв'язок (у Viber)
2.Прочитай.
Інфографіка – це добірка зображень, діаграм і мінімального обсягу тексту, що роблять огляд теми легкозрозумілим.Навіщо використовувати інфографіку?
Інфографіка – чудовий спосіб перетворення складної інформації на легкозасвоювану. Інфографіка може бути у пригоді для наступних цілей:
Коли вам потрібно комусь стисло викласти складну для пояснення словами інформацію, інфографіка – чудовий спосіб це зробити.
Інакше кажучи, інфографіку можна використовувати фактично у будь-якій галузі.
Наприклад:
3.Виконуємо вправу 1,2 на с.60 підручника (усно)
4. Виконуємо вправу 4 на с.60 підручника ( запишіть повні відповіді на запитання. Оберіть лише ОДИН варіант завдання: А,Б чи В)
5.Пригадайте! Закінчення- це... Корінь слова-це.....(с.58-59). Виконайте вправи 6,7 на с.60 підручника.
6. Індивідуальні консультації ( у Viber або у телефонному режимі)
4 листопада
Тема: Спільнокореневі слова
1.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=3K6GZgQ1YE4
2. Прочитайте визначення на с.59 підручника
3. Виконайте вправу 1 на с.59 підручника (користуйтеся алгоритмом)
4.Пригадайте, які слова називають синонімами?
5. Виконайте вправу 3 на с.59 підручника
6. Виконайте вправу 4 на с.39 підручника
7.Індивідуальні консультації ( у Viber чи у телефонному режимі)
3 листопада
Тема: Навіщо потрібні закінчення?
Дистанційний урок ( початок о 10.05, продовження о 10.25)
Самостійна робота : виконати вправи 3,4 на с.58 підручника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий