Дистанційне навчання (ЯДС березень)

2 квітня
Тема: Як люди змінюють довкілля?
2. Самостійно прочитати текст на с.66. Під час читання шукати в тексті відповіді на питання
  • Чи може людина не змінювати довкілля?
  • Чи може людина своїми змінами не шкодити довкіллю
  • Як людина може допомогти довкіллю?
  • Що означають «Правила трьох П?» 

3. Виконати завдання 1-3 у друк. зош.

Тема: Ліплення простих об'ємних виробів

1.Згідно алгоритму на с.68 зробіть 3Д-модель будови Землі

1 квітня

Тема: Що таке колообіг речовин у кожній оселі? Як люди змінюють довкілля?


1.     1.Робота зі схемою. Завдання 1 підручника

§     Що розміщено в центрі схеми?

§    Що означають піктограми?

§  Що кожна оселя отримує з довкілля?

§  Що отримує довкілля від кожної оселі?

    

1.     2.Читання тексту. Завдання 2, 3 (написати на аркуші або прислати аудіозапис відповідей на питання)

§  Що відбувається з відходами життєдіяльності?

§  Що таке екологічні катастрофи?

§  Коли вони відбуваються?

 

1.      З.Виконати завдання 1--3 зошита.

 Підказка

Завдання 1.

Що зображено на плакаті? (рука на вимикачі та нога в русі).

До чого закликає плакат? (вимикати світло, йдучи з дому)

 

31 березня

Тема: Як люди використовують багатства земних надр?

1.  Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=W_zsmF3oloo

2. Опрацювати матеріал на с.64 підручника

3. Виконати завдання №2 на с.64 в підручнику

4.Виконати завдання на с.36 у друк. зош.

5.Індивідуальні консультації в телефонному режимі 

 

 

 

 

 

 30 березня

Тема: Чому бувають землетруси і виверження вулканів?


Подумайте!!§  Чому, на вашу думку, відбуваються землетруси і виверження вулканів?§  Прочитайте, як пояснювали виверження вулканів давні римляни.Тексту в рамці (с. 63)

1    1.Перегляньте відео.Вулкани (1:47, 3:00)

https://www.youtube.com/watch?v=fIN5sQ8Pm58

https://www.youtube.com/watch?v=vaLlrXkcWNI

землетруси, цунамі (5:52)

https://www.youtube.com/watch?v=S4gEfvEHGHY

2.Прочитайте текст на с.63

Усно дайте відповідь на питання

 

-й абзац

§  З чого складається земна кора?

§  По чому рухаються плити?

§  Як утворилися гори та ущелини?

 

2-й абзац

§  Чому стаються землетруси? Затоплення?

§  Подивіться у презентації, як рухаються плити. Візьміть по дві книжки і покажіть цей рух.

§  Поясніть за слайдом презентації (№ 4), як пов’язані межі плит і землетруси.

§  Чому Україні не загрожують землетруси?

3-й абзац

§  Де формуються вулкани?

§  Що таке лава? (розпечена речовина мантії – магма, що вирвалася на поверхню).

4-й абзац

§    Що спільного в землетрусу і цунамі, а чим вони відрізняються?

§  Перечитайте виділені слова в тексті. Що спільного у всіх названих явищ?
 

   3.Завдання 1, 2, 3 зошита.


  

 

 

 29 березня

 Тема: Що всередині Землі?

1. Перегляньте відео : 1. Перегляньте відео : https://www.youtube.com/watch?v=GKdXDynqFhs

2. Розгляньте малюнок на с.62 підручника

3. Прочитайте про частинки, з яких складається Земля

4. Прослухайте аудіо

5.Виконайте завдання на с.34 у друк.зош

 6. Пройти тестування (доступно до 12.35)


https://naurok.com.ua/test/yak-vlashtovana-zemlya-852552.html 

 

 

 19 березня

Повторення вивченого протягом тижня

1.Дати відповіді на питання

 Оцінювання : 11-12 правильних відповідей - ++

                         10-8  +

                          7-5  V

                          1-4   !

( Відповіді повинні бути повними)

1.Атмосфера –це…

2.Гідросфера- це…

3. Біосфера –це…

4.Літосфера – це…

5.Що таке ерозія?

6. З чого складається гідросфера ?

7. Напишіть, які водойми називають природніми?

8. Напишіть, які водойми називають штучними?

9. Від чого захищає нашу планету атмосфера?

10. Чи поширюються звуки на планетах, де немає атмосфери?

11. Що входить до складу ґрунту?

12.Як ми можемо заощаджувати воду?

 

18 березня

Тема уроку:Водна оболонка Землі – гідросфера

1. Поміркуй!

§     Астробіологи (учені, які шукають життя на інших планетах) кажуть, що найкращий спосіб знайти  життя – це шукати воду. Як ви розумієте це твердження?

 

2.Пригадуємо властивості води за допомогою запитань.

·        У якому стані перебуває вода за кімнатної температури?

·        Яку форму має вода в рідкому стані?  

·        Чи може текти, розпилюватися?

·        Який колір має вода?

·        Чи має запах і смак?

·        Що відбувається з рідкою водою при нагріванні й охолодженні (чи змінюється об’єм)?

(поспостерігайте вдома: налийте гарячий чай у чашку; почекайте, щоб охолов; уважно огляньте внутрішні стінки чашки)

3. Прослухайте аудіозапис

 

.

4.Переглянути відео про колообіг води в природі

https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg

5. Опрацюйте матеріал підручника с.58-59

6.Розгляньте інфографіки на с.59

7.Прослухайте аудіозапис 1( щодо інфографіки)

8.Прослухайте аудіозапис 2 (про водні ресурси планети)

9.Перегляньте відео

https://ua.euronews.com/2014/03/31/kill-the-spill?jwsource=cl

https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA

10. Домашнє завдання : виконайте завдання на с.33 у друк.зош.

 

 

 

 


 17 березня

Тема: Що загрожує грунту?


1.Пригадайте!(усно)

·        Назвати оболонки Землі.

·        Пригадати властивості повітря.

·        Пояснити, чому тепле повітря легше за холодне.

·        Розповісти, що таке атмосфера і яка її роль.

2. Пригадайте, що таке грунт, і яке його значення для живих організмів?

3. Прегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=WFXchylxDBs

4. Виконайте завдання № 1,2 у друк.зош на с.32

5. Опрацюйте матеріал у підручнику на с.57

·         Прочитати, що таке ерозія ґрунту.

·         Розглянути фото і прочитати підписи.

·         З’ясувати, які загрози ґрунту природного походження, а які створює людина.

6. Опрацюйте матеріал:

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Домашнє завдання: 

1)№ 3 с.52 у друк.зош ; 

2)Розв'язати задачу на останній картинці

 

 16 березня

Тема: Повітряна оболонка Землі – атмосфера

1.Встав пропущені слова

1.Земля має … оболонки.

2.Атмосфера – це … оболонка Землі.

3.… – це водна оболонка Землі.

4.Літосфера – це … оболонка Землі.

5.… – це оболонка Землі, заселена живими організмами.

2.Пригадай які властивості має повітря ( усно дай відповіді на запитання)

1.     Чи має повітря колір, запах?

2.     Чи проводить повітря тепло? (пригадати про багатошаровий одяг, настовбурчене на холоді пір’я пташок, шар повітря між шибками, повітря в снігу, яке зберігає тепло землі тощо)

3.     Чи пропускає повітря сонячні промені?

4.     Чи можна стиснути повітря?

5.     Чи пружне повітря (чи повертається в попередню форму після стиснення)?

6.     Що відбувається з повітрям при нагріванні і охолодженні?

7.     Яке повітря легше – тепле чи холодне?

3.Переглянь досліди, які продемонструють деякі властивості повітря

1)    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Rlk3WQS_FdI  Змійка над свічкою (нагрівання повітря)

(аудіо запис) Теплова енергія передається частинкам повітря. Вони починають рухатися швидше. Відстань між частинками стає більшою. Тепле повітря піднімається вгору. На місце теплого повітря одразу переміщується холодне. Його частинки рухаються повільніше, вони розміщені щільніше, тому холодне повітря важче.


 

2)    https://www.youtube.com/watch?v=2h-jKTS3-IM

 Розширення і стискання повітря

Відповіді на запитання про властивості повітря

1.      Повітря прозоре, безбарвне, не має запаху.

2.      Повітря погано проводить тепло.

3.      Повітря пропускає сонячні промені.

4.      Повітря займає простір.

5.      Повітря можна стиснути.

6.      Повітря пружне.

7.      Повітря при нагріванні розширюється, при охолодженні стискається.

8.      Тепле повітря легше від холодного і піднімається вгору.

 

5.Опрацюйте матеріал підручника на с.56

6. Виконайте завдання на с.31 у друк.зош.

7. Творче домашнє завдання.

Намалюйте малюнок, яким ви уявляєте життя на Землі без атмосфери?

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий