6 листопада
Тема уроку: Про гіпсову пов'язку, різку та школу
1.Прочитайте текст на с.62 у підручнику
2.Виконайте завдання на с.34 у друк.зошиті
3.Індивідуальні консультації у телефонному режимі
6 листопада
Тема уроку: Які скелети у тварин?
1.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ZZkp2WJB7n4&feature=youtu.be
2.Розгляньте схему на с.63 підручника
3.Прочитайте завдання 1,2 на с.63. Зробіть висновки на основі схеми, яку розглянули раніше.
4.Виконайте завдання 1,2 на с.35 у друк.зошиті
5. Індивідуальні консультації у телефонному режимі
5 листопада
Тема: Чому постава важлива?
1.Перегляньте відео.
2. Розгляньте скелети людини та інших тварин. Що спільного? Знайдіть череп,хребет, кінцівки. Порівняйте положення хребта в людини і тварин.
3. Виконати завдання №1 на с.33 у друк.зош.
4.Опрацювати інформацію на с.61 у підручнику.
5.Виконати завдання №2 на с.33 у друк.зош
6. Перегляньте та запам'ятайте корисні вправи для формування правильної постави
https://www.youtube.com/watch?v=Vw7hW3XtaKY
7.Індивідуальні консультації ( у Viber або у телефонному режимі)
4 листопада
Тема: Як працюють м'язи та суглоби?
1.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ZZkp2WJB7n4
( з 4 хвилини)
2. Проведіть дослід (завдання №1 на с.61 підручника)
3.Опрацюйте інформацію на с.61
4. Виконайте завдання № 1 на с.32 у друк.зошитах
5.Розглянь малюнок
Виконай завдання №2 на с.60 підручника
6.Виконай завдання №2 на с.32 у друк.зош.
7. Індивідуальні консультації (у Viber або в телефонному режимі)
3 листопада
Діагностична робота №2
Дорогі діти!
Перед тим як виконувати завдання, прочитайте
інструкцію .
Якщо ви не можете відповісти на якесь запитан- ня, поставте біля нього олівцем знак V. Потім поверніться і дайте на нього відповідь.
Якщо ви вважаєте, що позначили неправильну відповідь, акуратно її закресліть і позначте іншу.
Ви не обов’язково мусите зробити всі завдання. Але, звісно, постарайтесь виконати роботу якнай- повніше.
Успіхів!
Прочитайте запитання. Виберіть правильну відповідь. Запишіть відповідну букву.
1. Що є штучним джерелом світла?
А сонце Б свічка
В дзеркало
2. Яка поверхня найкраще відбиває світло?
А аркуш паперу Б шматок фольги
В носовичок із тканини
3. Які з цих об’єктів природи найкраще поглинають звук?
А зарості чагарнику Б поверхня озера В хмари на небі
4. Де розташовані смакові рецептори?
А на язику Б на губах
В у шлунку
5. Яка роль шкіри в організмі?
А розносить по тілу поживні речовини
Б захищає від холоду і спеки
В слугує опорою тіла
6.До якого виду медіа належить наведене на рисунку?
А друковані Б мовленнєві
В цифрові
7. Яка частина вуха коливається під дією звуку?
А вушна раковина Б нерв
В барабанна перетинка
8. Яке твердження є хибним?
А Звук гучністю понад 100 дБ є безпечним для людини.
Б Музику в навушниках можна слухати цілий день.
В Луна — це відбитий від твердої поверхні звук.9. Гучність якого джерела звуку серед зображених на діаграмі є безпечною для людини?
А фен Б дощ
В мотоцикл
Прочитайте текст. Виконайте завдання.
СВІТ СОБАК
Світ собак дуже відрізняється від нашого. Як порівняти з людьми, собаки мають набагато гірший зір. Дуже часто вони бачать усе наче в тумані. Крім того, собаки не роз- різняють деякі кольори. Так, замість червоного і зеленого кольору вони бачать лише відтінки сірого.
Нюх і слух у них набагато кращі, ніж у людей. Ніс — основний орган чуття собак. Вони користуються нюхом, щоб зрозуміти своє середовище, а також розпізнати лю- дей та інших тварин. Собаки мають надзвичайно чутливий слух і попереджають про небезпеку задовго до того, як про неї дізнається людина.
10. Дайте відповідь — обведіть «Так» або «Ні».
11. Допишіть відповіді. Найбільше інформації з навколишнього світу людина отримує за допомогою ________________________________
Найбільше інформації з навколишнього світу собака отримує за допомогою ________________________________
Прочитайте завдання. Напишіть кілька речень. 12. Уявіть, що ви зайшли до супермаркету. Яких правил свідомого покупця ви будете дотримуватись?
_____________________________________________________________
|

Комментариев нет:
Отправить комментарий